Transport si retururi

Middas.ro (middas.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Innoship, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii

    0,00 RON … 150,00 RON   →   15,00 RON
    150,01 RON … 249,99 RON   →   12,00 RON
    250,00 RON sau peste   →   0,00 RON
.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur pe mail la comenzi@middas.ro  sau pe formularul de contact AICI
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exclusiv costurile livrarii,  fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind  modalitate de plata :plata in cont bancar , de aceea este necesar sa ne indicati si contul bancar unde sa efectuam plata.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa nr 8, Mirsid, Salaj, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 .
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

In cazul parfumurilor NU SE ACCEPTA returul daca produsul a fost desigilat.Produsul poate fi returnat doar in ambalajul original,
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.